Tema: Re: http://www.alfa.lt/straipsnis/50200576/negailestinga-karo-realybe-jie-isgyveno-musius-donbase-bet-psichologiniu-zaizdu-neistvere
Autorius: nelabs
Data: 2017-08-24 22:19:43
Is komentaru:

"Kokios kariui gali but psichologin?s zaizdos , jei jis kovoja uz savo
tevyne, uz savo sheima? Na, nebent kitaip...(?). Vienas mano draugas (
amzinaji jam atilsi) kariavo Afganistane ,tai jis man pasakojo , kad
apsudydavo kok? afgan? kaima,neva, ten yra “dushmanu“ , o atvyke rasdavo
civiliu isdarkytus lavonus: vaikus, moteris, senelius...Tai, jam pavaziavo
stogas,vis apie tai kalbedavo,ishgeres pradedavo verkti,
isterikuoti...Galop, vargselis baige savo gyvenimeli ....Pasakysiu ,kaip
jis sake: “SHUDAS YRA TOKS KARAS, GRYNAS SHUDAS“

nelabs <netikekit@ne.lt> ra?e news:onn8i2$7pa$1@trimpas.omnitel.net: