Tema: Re: ISIS ikurejai siauteja
Autorius: Audrys
Data: 2017-08-20 19:25:47
"gyvulinius vagonus " :D:D:D nebuvo tokiu, buvo prekiniai, tai tavo seniai
slepdavosi, kai prekiu atvezdavo, uztat tu nieko parduotuvese ir nematei.

"S.Vyt"  wrote in message news:onbrnf$84c$1@trimpas.omnitel.net...

Tik treme daznai ne tuos, pvz mano seneliai taip pat nese kysius
gelezinkelieciams ir gaudavo informacija kada atvarydavo
gyvulinius vagonus tremimui, tada eidavo sleptis, o nkvd ju
nerade namie, imdavo pirmus pasitaikiusius kaimynus, nes buvo
planas kuri reikejo vykdyti.Taip ir mano seneliu niekas niekur
neisveze, nors dedes buvo partizanais.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks