Tema: Re: Idomu, uz ka tiek apdovanojimu ant krutiniu?
Autorius: sbalen
Data: 2017-08-16 13:36:35
rusu armijos dembelis turedavo ant saves visus imanomus pasizymejimo
zenklus. as irgi tariamai buvau: gvardietis, sportininkas, su proginiu
Den Pobedy medaliu ir netgi pakeites kariuomenes rushi ant sevrono is
artilerijos i rysininko. nekalbu apie aprangos tobulinimo ypatumus - cia
atskira poezija.

"amenox" <amenox@gmail.com> ra?e news:on16ef$tah$1@trimpas.omnitel.net: