Tema: Re: Atostogų metas
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-08-08 19:09:14
nieko naujo, eilinis buko chamishkumo ishvemimas. Uzsitvirtina sau
galveleje pagrindine uzmusancia "tiesa" - kas nepucia i birbyne, tas tautos
prieshas, nelietuvis ir slapta nekencia krepcinio bei sepelinu.
sukit sukit rylos rankenele. rylininkai.

"Vitas" <vitas@vito.lt> ra?e news:ombl9o$3ok$1@trimpas.omnitel.net: