Tema: Re: Atostogų metas
Autorius: Gintas
Data: 2017-08-08 11:34:56
Kur cia tu diskusiju prasme?  Lietuvos patriotai vis i Rusija dairosi, rusiskus saltinius nagrineja, linkus i ju vaizdo irasus deda ir pyksta kazko ant Audriaus, Ginto, Slabeno.

O ko pyksta? Kad pastarieji per mazai domisi rusu gyvenimu?

Ko Vitai diorginiesi? Ko man siulai tas atostogas Rusijoje? Ko vis ta Rusija kisat? Negalit pamirst motuselės?