Tema: Re: v-radzvilas-d-grybauskaite-lietuva-vercia-pilkaja-zona
Autorius: specnaz
Data: 2009-11-12 14:51:36
Stai 4in1 (savo skaiciukus susidek pats):
"Pirmiausia tai pasireiškė tuo, kad prasidėjo visiškai neracionalus, neaišku ką duosiantis (ypač ilgalaikėje perspektyvoje) bičiuliavimasis su Rusija. Kita vertus, mes matome ir pačios prezidentės veiksmus, kuriuos sunku interpretuoti kitaip, nei pastangas Lietuvą supykdyti su JAV. Paskutinis, be abejo, ryškiausias pavyzdys – tai garsioji CŽV kalėjimo Lietuvoje byla. Sunku įsivaizduoti, kad jaučiantis atsakomybę už savo šalį prezidentas galėtų viešai faktiškai patvirtinti tokius įtarinėjimus, neatlikus prieš tai kruopščiausio ir griežčiausio tyrimo. Be jokios abejonės, šie pareiškimai bus įsidėmėti už Atlanto"