Tema: Re: Patrankas is Lenku jau atsivare?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-21 15:57:12
> Delfyje komentaruose perskaitei? Kaip tu isivaizduoji "adekvacius metodus"?
> Tipo tiesiog pasakyt, kad "bukit geri, nedauzykit langu ir siaip elkites
> kulturingai". :)

Is musu 2 projektuotojai ejo mitinguoti prie parlamento. Jie ir papasakojo. Galite neabejoti, kad jie tikrai langu nedauze. O kad nukentejo zopliai ir praeiviai tai yra faktas ir isakyma daves/vykdes atsakingi pareigunai turetu buti teisiami kartu su langu dauzytojais. Jeigu taip butu tai tuomet nesipiktinciau vandens patrankomis. Dabar esu langu dauzytoju puseje, nes jie mete akmenis i langus, o banditeliai, islaikomi is valstybes biudzeto, saude guminemis kulkomis i praeivius.