Tema: Re: Lietuvis Durbinas
Autorius: sbalen
Data: 2017-02-25 16:44:07
nesugebejimas kunigaikstystes pavirsti i valstybe. ten, kur yra pilka zona,
isiveisia kas tik nori. Zydai nesiintegravo ir kitai kulturai nieko nedave,
tik iteige, kad jais reikia geretis ir puoseleti atminima.
Zecpospolita buvo is esmes tas pats, kaip Austro-Vengrija. Toks ir galas.
Nepatinka tokia istorijos interpretacija ?

ejs <ejs@no.where> ra?e news:o8klnr$auv$1@trimpas.omnitel.net: