Tema: Re: Lietuvis Durbinas
Autorius: bloom
Data: 2017-02-22 19:27:23
1) susitvarkyk koduote
2) sudare 60% visos Lietuvos miesto gyventoju.
3) kolaboravo su didikais isnaudodami baudziauninkus
4) turedami 6000 metu istorija ne kiek nepakele lietuviu lygio(taip?)
5) litvinai ju taip bijo, kad net nepripazista 70 metu engiamu
palestinieciu teises i ju buvusia valstybe ar is ju atimta turta(namus,
zeme)