Tema: Re: Vatukai kazhko tyli, uodegas paspraude
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-14 22:27:45
Na, jei zmonija nesusinaikins, istorijoje liks kas balsavo, o kas ragino neskubet. Ziu kaip nutiko 1939m. Politikai tada ragino ruskius draugiskai pasitikti, o dabar ka apie tuos politikus sneka?  Nezinia kaip bus snekama apie dabartinius balsuotojus. Ziu, gal kokiam jaunesniam is grupso gal netgi pavyks sulaukt