Tema: Re: Vatukai kazhko tyli, uodegas paspraude
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-14 20:03:29
Demokratija (gr. δῆμος 'liaudis' + κρατῶ 'valdau') reiškia valdymo formą, kurioje visi piliečiai turi teisę dalyvauti šalies valdyme, skirtingai nuo valdymo formos, kurioje tokia teisė priklauso vienai klasei, išskirtinei grupei arba autokratui. Šią teisę piliečiai įgyvendina tiesiogiai referendumuose ir plebiscituose arba per savo išrinktus atstovus.

Panashu, kad tave. Esi autokrato tarnas.
Mano manymu, reiketu isileist ne tik JAV kuopa, bet ir Pravyj Sektor  bataliona, ir suteikt jiems tam tikru jurisdikcijos lengvatu. Vata gal ishravetu.