Tema: Re: štai jums negatyvios ir pozityvios mass media pavyzdys
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-15 10:51:06
> Kas svarbiau, pokyciu tendencijos ar interpretacijos pokyciu tema?
> Kad pokyciai vyksta matosi ir plika akimi, be jokiu tyrimų. Tendencingos
> interpretacijos
> pokycius veikia kaip katalizatorius. Ar tie pokyciai (ir kurie butent is ju
> tarpo) is tiesu i gera
> - dar didelis klausimas.

Man toks klausimas nekyla. Mes visi girgzdedami evoliucionuojame i vakarietiska puse. Tai atrodytu kaip valstybiu evoliucionavimas vorele vienas paskui kita tokia tvarka - Estija, Lenkija, Lietuva, Rusija - ir mano vaizduote nera vietos galimybei pakeisti isdestyma. Nors jeigu detume i vora sostines tai gautusi visai kitokia evoliucionavimo eile - Maskva, Varsuva, Talinas, Vilnius.