Tema: Re: Kas gaudosi LR biud?ete?
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2016-06-10 22:28:59
3. Tie, kurie balsuoja už bet kokį durnių yra dvigubai durnesni. Jų yra
tūkstančius kartų daugiau ir jie viską lemia.
Pašalint reikia 3 priežastį.

"Gediminas"  wrote in message news:nje7b3$j5b$1@trimpas.omnitel.net...

As manau yra dvi rimtos priezastys kodel kiekviena karta ner uz ka balsuot:

1. Praktiskai bet kuris durnius gali laisvai kandidatuoti ir po to
uzimti atsakingus postus. Showmeno arba svarsciko atvejai. Nu dar biski
Grauziniene, ple.
2. Per daug durnos/neatsakingos liaudies turincios balsavimo teise. Jei
sugebi balsas parduoti uz bambali, gal visai neturek teises balsuot.

Kazkuria beda pasalinus viskas atsistotu i savo vietas. Metodu progalvot
galima, tik noro reik.

Kazkaip kitose srityse daug maz yra aisku kiek zoles reik apkakot, kad
uzimt atsakingas pareigas. Profesorium, chirurgu, ar operos  primadona
per pusmeti netapsi. O showmenas seimo pirmininku patapt gali.