Tema: Re: Kas gaudosi LR biud?ete?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-06-02 14:03:44
Pradziai alga ten turetu buti bent 10 kEUR. Ir reikalavimai minimalus
kvalifikaciniai - patirtis srityje į tema, issilavinimas ir panasiai.

"tas kurs Uirshyja"  wrote in message

O kodel, jusu manymu, balsuoti nera uz ka? Kokia partija, kokie atstovai
turi buti, kad balsuoti "butu uz ka"? P.s. cia ne pyzdavojhamasis
klausimas, noriu nuomones.