Tema: Re: sugrazinti pavogta turta seimoms, kurios zuvo nuo naciu rankos
Autorius: Matas
Data: 2009-04-21 10:01:02
karti tiesa,
2009 04 21 09:15Kodel gi Lietuva turi kompensuoti zydams? Ar Lietuva sukele
komunizmo invazija is Rusijos i kaimynines valtybes? Ne atvirksciai, tai
Rusijos zydai - komunistai isitvirtine Rusijoje, isplete savo kenkejiska
veikla i Lietuva. 99 procentai komunistu ikikarineje Lietuvoje buvo
zydai.Zydas kurio slapyvardis buvo Molotov sudare su fasistine Vokietija
Ribentropo-Molotovo pakta, kuriuo susitare su fasistine Vokietija
pasidalinti Europa - to pasekoje Rusija su Vokietija pradejo 2 pasaulini
kara. Dar iki karo 1940 m. Rusija Okupavo lietuvos teritorija, ir Zydu
vadovavimu pradejo ziaurius lietuviu inteligentijos tremimus i Sibira.
Istremtuju liudijimais,1940 metu tremimams vadovavo vietiniai
zydai-politrukai. Rusu kareiviai tik paklusniai vykde zydu nurodymus, nes
savo tevyneje Rusijoje jie jau buvo pavergti ir zinojo ka reiskia
nezmoniskas zydiskas-komunistinis rezimas, kai kurie kareiviai netgi
gailejosi tremiamuju. O mano seneles kaime vienas padorus vaikinukas rusu
kareivis pasake \\\'vargsai jus ir pas jus bus tas pat kaip pas mus\\\'
Veliau ji rado miske nusisovusi savo ginklu. Taigi zydai patys organizavo
komunistine kaimyniniu Rusijai saliu okupacija - tada juk visa Komunistines
Rusijos valdzia buvo zydu komunistu-revoliucionieriu rankose. Visi ju vadai
be naujuju savo slapyvardziu turi ir tikras zydiskas pavardes. Po karo vel
zydai vadovavo NKVD - buvo pagrindiniai nekaltu zmoniu kankinimu, zudyniu ir
tremimu organizatoriai. Zydu deka buvo sunaikinta daugybe niekuo nekaltu
Lietuviu vyru, moteru, vaiku, seneliu. Pries 40 metu bet kuris zydas
gedijosi prisipazinti, kad yra zydas, prisimesdavo esa visokiu kitokiu
tautybiu, suprato, kiek nieksybiu Lietuvoje yra pridare ir bijojo zmoniu
neapykantos, Gi dabar isivaizduoja, kad jie visus jau apgavo, niekas
nebeprisimena ju nieksiskos veiklos ir su zydisku izulumu nori dar
pasiplesti pinigu, turtu. O kada zydai kompensuos lietuviams uz tremimus ir
zudynes, Kaip jie issimokes uz nuo zydu patirtas Lietuviu kancias? Kada
zydai sumokes uz Lietuvos turto sonaikinima per komunistu invazija ir
pokari? Ar ju skolos nesiskaito? Kariavo tai juk Zydiskai-Komunistine Rusija
su Vokietija, tai nuo kada uz kariavusius reparacijas turi moketi trecoisios
salys? Jei ne lietuviai, tai is tu pastatu seniai butu like tik grivesiai,
lietuviams tie pastyatai priklauso kaip nedidele kompensacija uz zydu
komunistu ir karo padarytus nuostolius.
      Ivertink:  2