Tema: Re: Ka manot apie kubilo nusvilpima
Autorius: Veikejas
Data: 2011-08-23 16:26:33
mokami dividentai... kada paskutini karta ltu gelezinkeliai turejo pelno a?
KOKIE dividentai? Shiuo atveju kuo didesne alga vadovui, tuo didesnes imones
patiriamas nuostolis. Imone valstybine, akcininkai esame mes visi as, tu,
petras ir t.t. Akcininkai ir dengia visus nuostolius, daznai dengiama
tiesiai ish biudzeto.

kokio kaimo lygio tu ekspertas kada tokiu elementariu sasaju nesugebi suvokt
?