Tema: Re: Ka manot apie kubilo nusvilpima
Autorius: Veikejas
Data: 2011-08-23 08:35:02
jeigu tu matei pats ta biudzeta tai tavo gebejimas analizuoti svelniai
tariant yra labai menkas.
O tuo tarpu protingi dedes sako:
http://verslas.delfi.lt/business/rrudzkis-amoralu-problemas-spresti-silpniausiu-saskaita.d?id=46545435%20

Tuo tarpu elitui krize jau seniai baigesi ir tai labai gerai atspindi kubilo
taupymo politika ir tik patvirtina Rudzkio zodzius:
http://verslas.delfi.lt/automoto/lietuvos-gelezinkeliu-vadovams-keliais-tukstanciais-litu-didesnes-algos-ir-37-tukst-lt-premiju.d?id=48834049

Taip, kad prashom maziau burti ish kavos tirsciu, nebet patys esat tas
valdininku elitas kuriam krize jau praeityje.