Tema: Re: Na shtai dar viena priezastis didinti mokescius
Autorius: Tomas
Data: 2011-08-19 10:02:48
Buvo ne visai taip, kaip sakai. Ten kaip kiek prikirpo tas kvotas - tiksliai nebepamenu, bet zhemes ukyje tuo metu buvo tendencija mest visas pajegas i runkeliu auginima, nes tai pati rentabiliausia kultura, duodanti didziausia grazha. Ir jie reikia ar nereikia augino tuos runkelius, nors ir buvo prognozuojama kad tiek nebepirks kiek pirko pernai, privatizacija jau vyko, cukraus fabriku privatizacija irgi ne ish dangaus nukrito. Pagrindine problema buvo ne fabriku privatizacija, o tai, kad kolukieciai persistenge. Beje gana naglai - turi supirkti, NES mes uzhauginom.

Ir dabar man paaishkink, kuo psd ir kai kuriu kitu mokesciu argumentacija skiriasi nuo runkelizmo..? TURITE SUMOKETI uzh tai, kad esam, nesvarbu, kad jums musu prekiu nereikia. Reikia milijardo biudzhetui matote. Pritrumpink 1000 tokiu bobu, kaip ta pamineta auksciau ir gausis butent tas milijardas. O gal to milijardo nereikes ish viso, nes kaip tik jy ir pasiglemzhia tas tukstantis bobu.