Tema: Re: Na shtai dar viena priezastis didinti mokescius
Autorius: Tomas
Data: 2011-08-18 23:20:00
Ash tik viena pavyzdi paminejau, kad nepasirodyciau ikyrus. O ju yra shimtai ir tukstanciai. Kad ir toks:
http://www.delfi.lt/news/daily/Health/article.php?id=46167177&com=1
Su shia situacija esu pazhistamas ne ish delfio, ten boba ish tiesu susishluoja tavo ir mano krauju ir prakaitu uzhdirbtas babkes sau po skvernu, geras babkes, septynzhenkles. Jei pasakysi, kad ji kazhka daro naudingo, tai pasakysiu, kad visokie su tuo susije genetiniai tyrimai jau merdeja bent 10 metu. Tau ta boba reikalinga..? Neishgyventum be jos, tu ar visuomene nukentetu..?

Pasikartosiu, tokiu yra tukstanciai. 19 Lt - yra tik vienetinis vienkartinis veiksmas, bet laike tokie formuoja tam tikra visuma.