Tema: Re: misku istatymas
Autorius: solara
Data: 2011-06-21 12:32:33
ok,
aš ir sakau kad leidus statyti - niekas nepuls to daryti, nes

sekant iš to :
- šeimas su vaikais braukiam iš potencialių 'urbanizuotojų' sąrašo;
- nevairuojančius asmenis braukiam,
- reikalingus pagalbos (neįgalius, pensininkus) braukiam,
- socialius, bendraujančius,  kuriems reikia kaimynų - braukiam,

Kas lieka?

Lieka tie 'snobai kuriems reikia išsiskirti' kurie jau ir šiaip gyvena
pakrantėse ir turniškėse ir kuriems tie draudimai ir šiaip yra dzin,
na ir dar saujelė nefromato... tiesa, tas neformatas greičiausiai neturės už
ką tos sodybos atstatyti.
Neformatas, kuriam gyvenimas miške yra priimtinas, kuris dar nėra
apsirūpinęs gyv.būstu ir kuris turi už ką statyti, įvedinėti komunikacijas
ir eksploatuoti - sudarys max kelis šimtus atvejų per visą Lietuvą.

Ką ir reikėjo įrodyti.

"trickyvic"  parašė naujienų news:itpkjj$9n0$1@trimpas.omnitel.net...

solara wrote:

> - susisiekimas; (jokio visuomeninio transporto; užpustyti keliai žiemą ir
> duobėti vasarą; didelės kuro ir automobilių eksploatavimo išlaidos);
O kam tau visuomeninis transportas, jei nori gyventi miske? Keliuka
ziema reikia nepatingeti ir nusvalyti.
> - infrastruktūra; (šalia jokių visuomeninių įstaigų,  prireikus pagalbos -
> gali ilgai nesulaukti).
Pagalbos lygiai taip pat gali nesulaukti ir mieste, kai greitoji po
valanda neatvaziuoja.
> - komunikacijos; (nėra nei centralizuotų vandens/nuotekų sistemų; elektros
> tiekimas gali būti taip pat labai problematiškas; šildymo sprendimai arba
> nekomfortiški arba labai brangūs)
Sildymo sprendimai superpigus, niekada nemokesi uz  namo autonomini
sildyma tiek, kiek bute arba name jungtame prie silumos tinklu
> - kaimynų nebuvimas. Tai ir bendravimas, ir pagalba, ir saugumas.
Na i miska vaziuoja gyventi tie zmones kuriems nereikia jiokiu kaimynu,
del pagalbos, tai niekaip nesuvokiu kam tu tai pabrezi jau kuri karta,
nes Lietuvoje nelabai rasi tokiu vietu kaip kokioj kamciatkoje. Kas
liecia sauguma, as 100 kartu saugesnis jauciuosi miske, negu pvz
Vilniaus gatvese.
> - Miške gyvenant yra saulės stygius - amžinam pavėsyje ne bet kas gali
> jaustis komfortiškai.
Tai nestatyk pavesyje

> - Saugumas ne paskutinėje vietoje. Baimė gali būti tiek pagrįsta, tiek
> iracionali, tačiau daugumai moterų ir vaikų gyvenimas miške būtų labiau
> įtampa nei romantika. Su šautuvu po pagalve miegoti menkas malonumas.
Matyt toms moterims ir tiems vaikams pats laikas ishinesdinti is miesto
ir pagyventi tikra gyvenima, kad nustotu "bijoti" nes kaip ir minejau
mieste daug labiau ir daugiau yra ko bijoti, negu, kad paciame
gudziausiame miske. Kam tau sautuves po pagalve? Kam tu miske reikalingas?

> Vyresniems žmonėms - tos pačios problemos:
> - ribotas susisiekimas su civilizacija;
Jie ir taip per amzius neisheina is trobos
> - parduotuvės/poliklinikos/bažnyčios nebuvimas pėsčiomis pasiekiamu
> atstumu;
> - saugumas.
Cia tu turi omenyje kai senukus vienkiemiuose kapojo?