Tema: Re: misku istatymas
Autorius: solara
Data: 2011-06-20 16:50:39
na ok,
o tarkime būtų leidę atstatinėti tas sodybas?
kas būtų? Masiškai visi mestųsi į miškus ir trobų statyti? elektrų
įvedinėti? kelių tiesti?

turi mama miško, netgi nelabai toli Vilniaus, gražus pušynas , ir
privažiavimas geras - bet tai nė minčių neturiu kad ten ką nors statyti,
nors ir būtų galima.
Paskaičiavus kiek tai kainuotų, tikrai pigiau nusipirkti normalų sklypą prie
Vilniaus ir statytis jame. Jau nekalbant apie tai, kad gyvenimas miške turi
daugiau minusų nei pliusų.

taip, atsirastų kelios-keliolika-keli šimtai naujų sodybų, nesiginčiju. O
tai blogai?

Turbūt dėl tų naujų sodybų gamta, miškas ir tuo pačiu visuomenė būtų
nuskriausta žymiai mažiau, nei kad nukertama miško tiesiant kokią trąsą ar
įrenginėjant karjerą...

"trickyvic"  parašė naujienų news:itcl1o$td2$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, bet niekas to nenori siulyti, nes a nevos pavyks ir be tu extra 10
- 15 proc prasisukti, o jei dar paverksiu, kad mano teviske - sodyba
kuri priklause mociutes tetos puseseres antro vyro dedes mamos seserei
ir kuri brangi kaip atminimas. :) Bet dar tokiu tupai naglu
chaliavschiku nesu mates