Tema: Re: TVF vadova pakiso
Autorius: Alvidon
Data: 2011-05-29 20:20:15
Tai ti vakaruos labai jau plati savoka "išprievartaut". Iš esmės, jei nėra raštiško
notaro patvirtinto moters sutikimo - tai jau gal ir išprievartavims.
Nu tipo visokios ti psichologinės prievartos (pamylėjo manis neatsiklausęs,
fizinės prievartos nevartojo... - nu ką aš žinau, aš jau persens tokią
pasaulėžiūrą priimt...).