Tema: Re: TVF vadova pakiso
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-24 19:40:51
To irgi nereiketu ismesti is konteksto, bravo kolega, nes kazkodel iki
to neikas nedasigalvojo, ta prasme valant kambarius apsitersti kieno
nors dnr ne taip ir sudetinga, galvojo paduos turciu i teisma ir
prisiteis pinigu, bet kai suzinojo kas anas yra matyt apsikakojo ir
nebezinojo ka daryti.
Nors man vistik labiau itikinamas variantas, kad J.P. Morgan reikejo
savo zmogaus TVF nes kazkaip Lispky labai jau greitai apsisuko, Khanui
net nesedus i kalejima, aisku visa tai spekuliacijos, kaip buvo
suzinosim gal tik po kokiu 20-ties metu.