Tema: Re: Ka ten rusija isdarineja?
Autorius: axa
Data: 2019-12-14 06:07:06
> Ziurek, mano sunau:
> https://live.staticflickr.com/7366/9468939069_1fae8e90b7.jpg . Vizualiai
> tos antenos fone spindulys mazdaug 2 zmoniu ugiai, tai tarkim kad 3.5m.
> Plokstumos plotas: 3.5*3.5*pi=38.46kv.m. Kaip manai, mano sunau-uzteks?
> jei ne, ne beda-galim kelias antenas sujungti ir sumiksuoti. Priekyje
> siustuvo antena, vizualiai jos plokstumos plotas dar didesnis.

Ir nori pasakyti, kad kiekviena ta antena seka tukstanciu FAKE palydovu
traektorijas, kad palaikyti rysy su jais ???  Neitikinai !
As noriu pasakyti, kad sekti 1-nam  palydovui tokiu antenu turi buti
prisikta kas 200km nes toliau apvalioje zemeje ta antena uz horizonto
nebemato !
Be to is kur info, kad sita antena skirta rysiui ?  mano manymu cia radio
teleskopas ir su palydoviniu rysiu nieko bendro neturi.