Tema: Re: Ka ten rusija isdarineja?
Autorius: axa
Data: 2019-12-13 12:58:13
> tik niekam nesakyk, nes 100km yra ta riba, nuo kur jau skaitosi
> kosmosas...

Ne kosmosas prasideda, o kupolas !

> buvo toks dėdė ciolkovskis, pasiskaityk jo darbus, dar padėtų truputį
> fizikos vadovėlių pavartyti, galima ir su paveiksliukais...

Tai tamsta jau aisku, kad prisiziurejai zombiams skirtu paveiksliuku...
Nes nieko negali realiai pats patikrinti !
Nors kam tau tikrinti, juk tiki paveiksliukais ir multikais !

> nu tame pačiame youtube gali ir pasižiūrėti, kaip "muskas apgavikas"
> leidžia savo žaisliukus į kosmosą, kurio nėra, bet dar bjaurybė viską
> transliuoja on live, ir nelabai ten tas ryšys dinginėja...

Butent, "Muskas apgavikas" transliuoja FAKE !
Nes puikiai ismanau radio rysius ir zinau kokiu antenu ir kokio siustuvo
galingumo reikia, norint istransliuoti video signala iki zemes !
Nuvaziuok nuo vilniaus 100km ir pamatysi, kad be geros kryptines antenos TV
nematai, o siustuvas Vilniaus boksto yra 3kW galingumo ir gali istransliuoti
tik ta suknista iki 100km.
O jei tiki pasakomis, tada paaiskink man is kur kosmineje kapsuleje
kilowatai elektros energijos ir kur pas "muska apgavika" ant tu kapsuliu
bent viena kryptine antena ???

> susirask youtubėj Vladimir Surdin, kol kas, kiek matęs (tik reikia
> rusiškai suprast), geriau ir paprasčiau apie kosmosą ir astronomiją
> paprastiems žmonėms aiškinančio nėra...

As ne paprastas.  Manes nedomina zombiams skirta informacija.