Tema: Re: Pradzioje buvo komedija
Autorius: Bronco
Data: 2019-10-27 14:35:18
On 2019-10-26 21:53, Audrys wrote:
> pzdc "logika" ir darzelinukiski pezalai .....
>
> taves kai tik paklausi, apie tavo paties kriteriju taikyma - taip ir
> graudus pirsnojimas vietoj atsakymo.

Tu klausimus išmok užduoti, nes čia yra esminis dalykas, norint gauti
norimą atsakymą. Nes aš tau atsakiau į tavo klausimą labai konkrečiai,
paprastai ir nedviprasmiškai, jog nei "rusų armija" nei "paprasti rusai"
nėra kremliaus politinis režimas. Nesutinki?

O jei nesutinki su mano atsakymu, tai prašau pats išplėtok savo
teiginius, paneigiančius mano atsakymą. Ar vėl tik apie šūdus ką nors
rašysi?