Tema: Re: Pradzioje buvo komedija
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-10-26 10:10:43
Man patinka rusai, kurie vokieciams grazinta Klaipedos krasta, vel is ju atime ir Lietuvai padovanojo.Negraziai pasielgeme prieme ginklu uzgrobta svetima krasta, bet juk ta Klaipeda labai mums reikalinga :)  Man patinka rusai, kurie Vilniu, ateme ji is lenku, Lietuvai atiduoda. Negrazu, kad patiems buvo kiausiniai per skysti ta krasta is lenku ginklu atsiimti ir teko su rusais barteri daryt, bet....  Man patinka rusai, kuries aukojo savo gyvybes, kad isgelbetu islikusius Lietuvos piliecius nuo vokieciu vykdomo metodisko siu pilieciu deginimo krosnyse.  Ar man patinka ruskis Romka? Nepazistu asmeniskai, bet manau, kad nepatinka. Kaip nepatiktu nei brazilas, nei latvis ant savo tautos dergiantis.
Atsakiau, tushonku? :)