Tema: Re: Prie frico buvo geriau
Autorius: Idomumu Siurbele
Data: 2019-09-05 18:59:58
nu kad ne.
pas mano proseneli ateidavo zydai dusaudami jau pries kara, kad pz,
vokietys ateina.
ir jau kai prasidejo, tai ne joks shkirpa ir kiti ishkilus klijuojami
ant sienu "uz lietuva jie buvo" net nekarktelejo priesh, klaipedos krasto
okupacija irgi nejaudino. SIEG HAIL naujieji sheiminikai, poza rakum.
matai, kaip nuneshe tave i uzmelavimus ?

"Tomas" <ich@tam.net> ra?e news:qkmcfh$34g$1@news.omnitel.net: