Tema: Re: Prie frico buvo geriau
Autorius: Bronco
Data: 2019-09-03 16:49:19
O man senelis pasakojo apie dar didesnį vokiečių žiaurumą, kai jo viena
pažįstama bobutės pusbrolio pusseserė lygiai taip pat pas vokietį
paklausė, kam atima karves, tai anas sudegino visą kaimą, paskui
miestelį, paskui išprievartavo visas tas karves, prišiko į bebro urvą ir
kažkodėl davė tai pusseserei šimtą reichsmarkių, nors jos parduotas
šnapsas kainavo tik 79.99. Irgi labai reali istorija, aš ja tikiu.