Tema: Re: Latviai juokiasi is lietuviu
Autorius: MRT
Data: 2019-08-22 00:36:51
> nu gal anie moka skaiciuoti, kad prisideje prie fanaberiniu sektantu pusles
> paeitu i minusa palyginant su tuo, ka dabar turi.
> visas maksas i kruva sudejus, o ne po kilimeliu pashlavus ir perdeliojus
> kad maziau matytusi pralaimejimas
> nepriklausomybes terminalo sekta kaip orkestras titanike, gros iki galo.

nu jmj.. uz pusle turim nuolaida gaut?.. finansiskai ji
papildoma dedamoji kainoje.. man visiskai normalu, kad siuo metu
LT_importas + SDG_islaikymas > LV_importas
o vartotoju kainoje sugroja ir kiti reikalai.. kas bezdalu
daugiau tranzitina.. kas daugiau visokiu Achemu turi..
pas ka dujotiekio km daugiau ir t.t. neapeinant VIAP, PVM ir pan.