Tema: Re: Latviai juokiasi is lietuviu
Autorius: MRT
Data: 2019-08-21 23:45:55
> o kodel tureciau manyt, kad ieina? tuo labiau, kad linkuose dar ir
> kainos smarkiai skiriasi.

vienam linke tipo be mokesciu (be PVM?)
kitam linke su mokesciais net su PVM.
vienam pateikiama Eur/GJ, kitam Eur/kWh
Berods 1GJ = 277,78 kWh

tie 0,0405 Eur/kWh man panasu i II plana,
kai 1m3 po ~0,46Eur .. bet reik imt pernykstes kainas,
kur ~0.39Eur buvo? kube bezdalu apie 10kWh apytiksliai.

https://letiekimas.lt/wp-content/uploads/2018/09/LET-duj%C5%B3-kainos-ir-saugumas.pdf

rinkos kaina na didmenine irgi skirias:
https://letiekimas.lt/naujienos/duju-kainos-liepa-isliko-zemos-o-europos-duju-saugyklos-jau-beveik-uzpildytos/

Europos dujų biržose Nyderlandų TTF kainų indeksas 2019 m. rugpjūčio
mėnesiui susiformavo ties 10,97 euro už megavatvalandę (Eur/MWh) arba <..>

Kiek ten rodo LT uz kWh? 0,0405 Eur/kWh arba 40,5 Eur/MWh?..

> su tavo maza galvyte sunku suprast, kad svarbu VISA mokama suma, o ne
> skaiciuokai puosiantys statistika.

mano maza galvyte mano, kad svarbu ir KAIP susidaro ta VISA suma.
kaip ten su MMA?.. apdejom estus ar ne?.. negooglinau dar..