Tema: Re: As geriau nibudu komentuoti!
Autorius: Denis Sergeev
Data: 2019-08-06 17:47:03
hahaha matau ti litvinas vapse nieko nipanimajesh:D Tu niekaip
nipanimajesh, kad mes-ruskij ir mums vsio pofig! kakda tebia okupuosim,
takda galesi svoj konstitucija vzhopu susikist:D Pasmatri-Krima
aneksavom i cio, kakaja konstitucija-? Rusiska! Donecka i Luganska
aneksavom i cio? Konstitucija tam rusiska! Tebia tozhe tak bus-kakda
ateisim, takda tavo konstitucija bolshe nibudet, o jesli
priesinsiesi-novicioko pavarysim i zdochnesh, litvinas:D nepaes ne tvoj
kirvis, ne degtukai:D O nashi agentai uzhe v feisbukas, v dzelfi,
komentarus pishajem visur! pasmatri-net amerikos prezidenta isrinkom,
kak pavarem propagandos tak duraki i patikejo i issirinko:D Dazhe tavo
galva uzhe praplovem, kakije tam nesamonem verish:D Skaitai tai, ka mes
norim kad skaitytum, litvinas :D