Tema: Re: As geriau nibudu komentuoti!
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-08-06 12:25:32
O kas sake, kad bijausi? Konstatuoju: isikure amerikieciai 10-cia metu maziausiai, pagal sutarti su Lietuva. Ir mainais anei kokio miesto Lietuvai nepadovanojo (nesugrazino, is kitu neateme)
Smetona irgi rusams dekojo, kai sie igulas Vilniuje pagal susitarima ikurdino. Jam irgi sake: zacem ten bijaisi? Jie gi tvoj partneriai-Vilniu va sugrazino! Veliau rusai dar ir  Memeli is vokieciu ateme ir Lietuvai paliko.
Kuom viskas baigesi-ne paslaptis