Tema: Re: vokieciai vs lietuviai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-07-23 13:14:23
Sutinku-visi skirtingi. Bet vistik, jei vokieciu investicijos Rusijoje auga, o tuo tarpu Lietuva vis giliau grimzda i skolas, gal vertetu susimastyt dėl veiklos gairiu?

Gitanas Nausėda: „Skolintis galima tik tada, kai tai yra ekonomiškai teisinga. Optimaliu atveju Valstybės skolos ir BVP santykis turėtų ženkliai mažėti, tačiau Lietuvai to niekaip nepavyksta pasiekti

Ingrida Šimonytė atkreipė dėmesį:

Deficitą reikia dengti, tačiau darant tai naujomis skolomis, jis tik dar labiau augs, - perspėjo politikė. - Lietuva, tik atkūrus Nepriklausomybę, pradėjo skolintis ir skolinasi, nepaisant to, koks yra ekonomikos lygis. Mūsų politikai net gerais metais, užuot kaupę atsargas, skolinosi.

http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/gyvenimas_skolon_visai_negasdina/