Tema: Re: vokieciai vs lietuviai
Autorius: Vitas
Data: 2019-07-23 12:54:07
koki pavyzdi? tai kas kur norsi, tas ten investuoja. Manai negali
lietuviai investuoti Rusijoje? Aisku gali. Va pvz mano pazystami rusai
is Salcininku, atidare gamybos imone Kaliningrade, supirko irengimus,
pasamde zmoniu. Kazkur po metu bego lauko, nepamenu ar spejo tik
irengimus atsigabenti atgal i "geiropa".

Taip kad kas kur nori ten ir investuoja. Mane investuotojai irgi norejo
siusti i Rusija dirbti, sakiau, aciu, siuskite kur norite, kad ir i
afrika, bet tik ne i Rusija. Nes na tiesiog nenorejau. Tu pvz gal butum
sutikes ir dziaugtumeis tokiu pasiulymu. Visi skirtingi, ar ne taip?