Tema: Re: Sajugininkaj ar rabaj?
Autorius: Juozas K.
Data: 2019-06-19 11:24:15
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:qecngr$lu1$1@trimpas.omnitel.net...
> as nesuprantu, kodel tau nepatinka buti vata. Taip juk pasaulis
> suredytas-turi vata tarp ausu, tai ir esi vata. Ar ar tau sprest, kad
> Lietuvos Prezidentas pasake kliurka ar ne kliurka susirinkusiai miniai,
> iskilminga proga.

tu nesinervink taip. zinok cia ir man, ir visiems sprest, zmonems cia
leidziama mastyti matai. cia gi tau ne koks nekvescionuojamas idealus
rashkos caras ar kim jong cipolinas, o musu prezidentas. o pas tave is kur
butu toks tikslas juodinti lietuva i siandienos laikus traukiant valstybes
vaikystes klaidas? ar tik nebus kazkas susije su paveldetais vatos genais?
kazkaip labai jau i tai panasu.

nes matai, del to ir klausiu taves, ar galiu analogiskai remtis tavo myzimu
i kelnes vaikysteje faktu, noredamas irodyt tavo dabartini durnuma? tu taigi
ne prezidentas, tai reiskia bent apie tave galiu kazkaip taip kazka spresti?

siaip tai dekui, kad ismokei kaip reikia daryti visokias "isvadas". esi
vienas geresniu vartymosi ir faktu (ir ne tik ju) tampymo specas, cia
pagyrimas.

> Patinka Vilniumi vaiksciot? Jei patinka-dar syki pasiklausyk A. Smetonos
> kalbos

atrodo, kad patinka. oops, atrodo busiu pamirses ka vienas prezidentas
kazkada kalbejo. suvazinejai tai cia mane visiskai. o gal gali patikslinti,
kuriais prezidentais galima 100% tiketi, o kuriais ne? cia, kad kita karta
zinociau. ar idealiu nera? sudas tada...

tiesa, yra dar vienas man senai rupintis klausimas. kodel gyntasai ir i juos
panasus, daznai siulo jaustis dekingais kazkam uz kazkokias palankias
istorijos pasekmes, kurios net nebuvo prieso armijos (kaip pvz) tikslas. gal
kazkoks mastymo sutrikimas? nes pvz rashkos rabu galvose tai daznai buna
maisomos priezastys su pasekmem, arba ignoruojamas chronologinis ivykiu
eiliskumas. o jei visas tas marmalas nesuveikia, tai ant virsaus uzpilama
doze whataboutizmo, vietoj padazo, kuris atseit turetu uzklot, arba bent jau
pateisinti visas iki tol pasakytas nesamones :))