Tema: Re: sukiojimas
Autorius: Tomas
Data: 2011-03-28 23:23:50
O tai toks jau stresas didelis del tos valandos..? Man tai tiesa sakant jokio. Ir ne po geju veliava lietuvaiciai isivede tuos laikus, o dar po brezhnevo, reikejo matote elektra ekonomint ekonomishkai. Gerai nebepamenu, bet kazhkada bandziau stebet / svarstyt apie tai.... gal ir susitaupo kazhkiek elektros. Dex, gal RST strategu dirbi..? :)