Tema: Re: dar vienas konservu perliukas...
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-13 02:07:23
Lietuvoje mano kvaila nuomone (MKN) susiformavo gana kreivai-keista
tendencija/skilimas, kur dalis piliečių rūpinasi polis (taškas, miestas,
valstybė), o kita dalis eko (pinigai&kiti resursai). Šios dvi piliečių
grupės niekaip nesugeba rast bendros kalbos, nors realiame
pasaulyje polis be eko pasmerktas, lygiai kaip eko be polio taip pat.

Tai gal laikas pradėt ieškot tos bendros kalbos, vietoje taškymosi
vieniems ir kitiems, purvais?

P.s. egzistuoja mokslo šaka ekonomika, egzistuoja mokslo šaka
- politika, o juos jungianti - politekonomika (polioekonomika)
Lietuvoje vystyklų stadijoje. Gaila, bet....

"Remigijus"  parašė naujienų news:ij4edm$mmu$1@trimpas.omnitel.net...

Perliukas, tai perliukas, tik prie ko cia konservai?

Remigijus