Tema: Re: Prezidento rinkimai
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-22 09:56:30
Gerai, atkakliesiems...

Yra desimt draugu, jie turi uab, visi pasidaline akcijas po 10%.
Turi pasidaline pareigas ir dirba. Viena diena priimamas istatymas:
"Akcijos gali but tik vienose rankose". Kadangi istatymus skaito tik
uab direktorius, nes to jam reikia darbui, jis ir ima surinkinet/perpirkinet
akcijas. Pardave suvokia - uab nebe mano, saugot jos turta lygu saugot
svetima direktoriaus turta, reik dar kazkiek naudos isspaust ir ima vilkti
namo  kas kedes, kas stalus, kas tusinukus. Taip 100% akciju igyja
direktorius, kiti 9 lieka su stalais ir kedem. Visa si istorija vadinama
uab peremimu.

Lygiai analogiska istorija ivyko su kolukiais. Istatymas nuo kurio prasidejo
"show" vadinasi privatizacijos (nuosavybes, angl private).

Vat tokia stai propaganda (sklaida) ir jos klises.