Tema: Re: Grybauskaitės tapkės Lietuvoje
Autorius: Bronco
Data: 2009-03-04 02:26:54
78 straipsnio formuluotė nors ir aiški, bet pradėjus gilintis į frazę
"ne mažiau kaip trejus pastaruosius metus gyvenęs Lietuvoje" kyla
papildomų klausimų. Pvz. ar registruota gyvenamoji vieta Lietuvoje ir
darbo santykiai Lietuvoje yra gyvenimas joje ar ne? Jei nėra, nes
faktiškai dažniau būni kitoje valstybėje, tai kiek tas "dažniau" jau
padaro tave negyvenančiu Lietuvoje? Be to dar yra ES teisė... Jei
Lietuvos politikai neturi kitų rūpesčių, tai galima šią temą eskaluoti
ir pasiekti situaciją, kai reikės taisyti Konstituciją. Aš manau, jog KT
išaiškintų Konstituciją "kaip reikia" ir toliau tas reikalas nenueitų.
Grubiai tariant du variantai - tyla (didžiausia tikimybė), kreipimasis į
KT skubos tvarka (Seimo narių iniciatyva). Šiuo atveju vėl du variantai
- KT sugeba išaiškinti teisingai ir padedamas taškas, KT nesugeba, tenka
inicijuoti Konstitucijos pataisos procedūrą Seime. Tiesa, ką reiktų
daryti su trijų mėnesių pertrauka tarp balsavimo Seime ir Prezidento
rinkimų data tai aš nežinau :) Reiktų pagalvoti :)