Tema: Re: Kur fleimas apie LEO
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-03-03 14:28:27
is delfi konferencijos:

"Gediminas Gemskis: 13:07
      Gerbiamas Kęstuti,
      kaip galvojate ar A.Kubilius, konservatoriai ir valdančioji Seimo
koalicija turės Noro atšaukti šitą iš esmės politinį sprendimą (LEO LT) ?
Kokį vaidmenį Jūsų žiniomis kuriant LEO LT ir vykstant tolimesniems
procesams vaidino A.Kubilius ir TS LKD vadovybė ?
      Juk sprendimas buvo priimtas praėjusios valdančios koalicijos ir
logiška, kad jis gali būti keistinas naujos dabartinės valdančios koalicijos
?
      Dėkoju už atsakymus.
          K. Čilinskas: 14:06
      Tėvynės Sąjungoje yra pastebimos dvi pozicijos. Viena, kurią
atstovauja Vytautas landsbergis, visąlaik buvo prieš LEO sandorį, kita,
kurią atstovauja Andrius Kubilius, visada buvo už LEO sandorį. Po KT
nutarimo sandorio priešininkai turėtų įgyti daug teisinių argumentų.

      Iš ministro pirmininko Kubiliaus ir naujojo energetikos ministro
pareiškimų matyti, kad jie yra pasirengę tik kosmetiniams pakeitimams
Stebėtojų taryboje, neliečiant esmės.
"