Tema: Re: Lietuvos HITLERIU seimynele
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-23 08:28:04
Negali buti jokiu abejoniu, kad Brazauskas ir Landzbergis visa galva pranasesni uz visus likusius. Be ju lietuviai kaip avinai be oziu. Man apmaudu yra tai, kad "kulturinga" tauta pasirinko ne Landzbergi, o Brazauska. Dabar DESNINGAI aplink save lieja tulzi.

Brazausku porele gyvena savo malonumui. Daugumai belieka tik pavydeti.