Tema: Re: Vilniaus mero vertimas
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-02-12 09:09:47
1. na nukele ..., bet tik po "nuvertimo" aishkinsis ar tas nukelimas ir tuo
paciu "nuvertimas" buvo teisetas.... negi nejuokinga ? gal ne bereikalo nes
ta nauja koalicija tokia labai nestabili net 1 vicemero nesugebejo
patvirtinti..... gali but kad jei ir bus teisetu pripazintu (o tai gali
testis net iki metu ir iki tol "dirbs" du merai...) gali ilgai
neishsilaikyt...

2. Skubejimas tame ir yra pirma priemem sprendima o paskui aishkinsimes ar
teisetas...

3. Shis tas buvo, kadangi navickas statybininkas aishku susije su
sklypais.... etikos neturejimas tam tikrai atvejais...

VYRIAUSIOJI TARNYBINĖS ETIKOS KOMISIJA

"A. Štaro pareiškime teigiama, kad 2008 m. sausio 23 d. vykusiame
savivaldybės tarybos posėdyje svarstant klausimą „Dėl sklypo Sėlių g. 22
detaliojo plano tvirtinimo“ buvo patvirtintas šio sklypo detalusis planas.
Sklypo dalis nuosavybės teise priklauso UAB „Euro-Construct“, kuri ir buvo
detaliojo plano organizatorius ir rengėjas. Šį sprendimą priimti buvo
suinteresuotas tarybos narys Vilius Navickas, einantis direktoriaus pareigas
UAB „Euro-Construct“ ir turintis jos akcijų."

4. Na tai  sakau viskas del pinigu, kuriu nemaza dalis pildys partiju
biudzetus, juk ateinantis meras statybininkas, turintis interesu ir del savo
bendroves :)