Tema: Re: lrytas ..... Milasiunas melavo
Autorius: Unknown
Data: 2009-01-24 01:32:48
as ne LRyto fanas, bet stai cia

http://www.lrytas.lt/-12325458561230238239-p1-lietuvos-diena-r-mila%C5%A1i%C5%ABno-atsipra%C5%A1ymo-lai%C5%A1kas-a-kubiliui-su-%C5%A1mei%C5%BEto-u%C5%BEtaisu-psichoanalitiko-mintis-paskelbusiai-%C5%BEurnalistei-ir-redakcijai-interviu-audio.htm

idetas pilnas __audio irasas__ to interviu - viso neperklausiau, tik pradzia

http://www.lrytas.lt/audio.asp?audio=175.mp3&id=12325458561230238239&info=Lrytas.lt%20interviu%20su%20psichoanalitiku%20R.Mila%F0i%FBnu%20klausykite%20audio%20%E1ra%F0e.

"Straipsnyje nieko nekalbėjau apie jokį „liepto galą“ ar premjero
pasitraukimą"

Paklausykit pradzia ir isitikinsit, jog Milasiunas TIKRAI KALBEJO ir apie
liepto gala ir pasitraukima.

Todel sikart ne Rytas apsisiko, o psichologas - bailys ir melagis, issigynes
savo zodziu