Tema: Re: KAS yra Valatka - DEZINFORMATORIUS, DIVERSANTAS ar VISKAS KARTU
Autorius: Dex
Data: 2009-01-19 13:38:36
be reikalo man niekas langu nedauzo. O jei apsisikciau pries visa
lietuva, tai maziausiai ko bijociau, tai isdauzto langucio. Irgi mat,
paverk dar del langelio. Taigi svogeriniams statybininkams darbo bus.

painioji jau temas. Prie ko cia lukasenka. Jei valdzia prisidirbo, ir
minia nepatenkinta, tai keliu langu pakeitimas yra visiskas menkniekis.

Dabar ka turime, spygu rodymas - aka minios siutinimas ir
antiteroristinio pulko siuntimas ale malsinimui.