Tema: Re: Eit ar neit?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-16 16:23:20
Nu mano suopračiu tai raudonieji (nuo Paryžiaus komunos per Staliną
ir Hirtlerį, iki šių laikų) ne tiek manipuliuoja, kiek pasinaudoja masių
nuotaikomis. Komunistinės/fašistinės idėjos populiarios liaudyje, ba
paprastos, aiškios ir iš pirmo žvilgsnio tokios pat nepriekaištingos kaip
ir 10 dievo įsakymų. Nu o antro žvilgsnio mesti masės niekada
nelinkusios. Po šiai dienai gi laksto žmonės su čiagevaros portretais,
o juk čiagevara aktyviai (su ginklu rankose) rėmė režimus, išžudžiusius
dešimtis milijonų žmonių.