Tema: Re: .Net ir php
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-08 12:14:24
    Tai taip praktikoje populiariausia webservisai, jei mano PDA programele butu buvus .net'ine buciau irgi dares su ws, bet buvo eMbedded Visual C++ tai paprasciau pasirasyt pora klasiu su socketais dirbanciu pasirode :) nors taip lengva nebuvo kaip pradzioje maniau, daug kas neveike ant pda is funkciju su socketais -  kas kaip ir turejo veikt paskaicius msdn, o serveris elementarus mysql + php buvo su tais failiukais :) na bet galu gale pakuriau viska :)

    Va jei technologijos microsoftines tai aisku webservice, bet bent neesu bandes su php ir soap zaisti, zinau tik kad eina.