Tema: Re: .Net ir php
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-07 16:05:11
    Dar gali buti gautu duomenu tvirtinimas paciame web puslapyje is admino puses, siulyciau nors koki nors autorizavimo koda siuntinet, pvz guid..

web-puslapis./some-dir/receive-request.php?id=f747324320432432217327189&info-field1=xxxx&info-field2=xxxxx

    bent tada ta koda turetu ir kiti zinot, o jei kodas netinka tai duomenys nepraeina, koda aisku galima kintanty daryti, bet cia tuo atveju tik suveiks jei nebus jokio luzio. teke kazka tokio daryti su PDA, kad pda per http siusdavo duomenis i sistema tai dariau kiek sudetingiau viska.

budavo kazkas tokio:

1. Duomenu apskeitimo sesijos startas, pvz.:

web-puslapis/some-dir/session.php?id=autentifikacijos-id&cmd=start

grazindavo sesijos id, sesija neturiu galvoje http sesija, bet siaip db budavo sesiju lenta ir sugeneruojamas naujas sesijos irasas ir id, rodos md5 kazkoks.

2. tada visus likusius duomenis atidavinedavo su tuo sesijos id, bent mano atveju tai buvo lokalus tinklas ir sandelio sistema, tai nueidavo surinkta sandelyje informacija ir buvo atnaujinami pda ivairus zodynai, tokie kaip klientu ir uzsakymu irasai, bei atiduodami ivykdyti uzsakymai. duoneys atgal eidavo elementariu csv formatu:

data1<TAB>data2<tab>
data3<tab>ir t.t...<tab>

Nu bet cia sugalvot galima bet ka, fantazijos reikalas

3. po visko budavo atliekamas arba commit arba rollback, o jeigu nepadaromas commit skaitesi tranzakcija neivyko ir duomenys nebudavo patvirtinami, tai praktiskai viska eina ir mandriau padaryti bei su kintnaciais kodais, trivialus pavizdys butu:

nextCode = md5(lastCode) perkoduot dar karta md5, taciau jei nors 1 requestas nepraeis toliau nebus susisnekama ir anuliuota visa sesija, to man reikedavo tam kad maza ka useris padaryti su pda gali keiciantis duomenim, pvz atjungt per puse duomenu sesijos nuo tinklo ar isjungt pda.