Tema: Re: Zend framework +-
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-08-25 12:09:43
> ZF man atrodo galingas daiktas. Tiek daug prikišta ir (kol kas) labai
> aktyviai besivystantis.
> Viena bėda, su kuria susiduria pradedantysis mokytis ZF, tai kad internete
> pilna pvz, kurie yra parašyti senoms ZF versijoms, žinoma jos veikia ir su
> nauja ZF versija, tačiau tų pvz patartina nenaudoti. Taigi pastoviai reikia
> žiūrėti kokiai ZF versijai taikytas tas ar anas pvz. Šiaip tai tokių pvz
> autoriai pradėjo patys rašyti kokiai versijai skirtas jo rašytas kodas ir
> esant galimybei nurodo pataisytą kodą kuris atitinka šviežiausią ZF versiją.

    As dar labai mazai pats naudojau is jo kazka, net puikiai suprantu dokumentacijos versijavimo beda, va nesenai dariau elementaru login'a su remember me, tai kazkoki ZF pavizdi rades tiesa pasakius nelabai supratau kaip jie siulo daryti ir pasidariau tai savaip.

    Pvz siam nedideliam pavizdyje: http://www.phpriot.com/articles/zend-session/5 lieka neaisku kas jis cia isimena bet speju visa sesija, sesijoj gi daznai laikoma tokia informacija prie kurios useris geriau neprieitu, bei jei ir laikomas slaptazodis tai papildomai koduotas, o cia kazkaip labai jau paprastai siulo daryti, aisku cia smulkme bet vistiek...

    Siaip kad rimciau naudot vis nebuvo laiko susipazinti rimciau su ZF kaip sakant skaitinet daug dokumentacijos.