Tema: Re: Zend framework +-
Autorius: Giedrius II
Data: 2010-08-24 20:57:28
"Jornada Del Muerto" <agira@TRINTIgmx.co.uk> wrote in message
news:i2p41j$38t$1@trimpas.omnitel.net...
>    Googlinau ieskodamas geros mailinimo klases ir netycia ant Zend
> famework uzsiroviau: http://framework.zend.com/manual/en/reference.html
>
>    Cia pasirodo Zend padares php klasiu libus ivairiu dalyku supportui, ta
> prasme daznai to ieskoma googlej ir randama kazkas 3rd party, o kiek
> atsiliepimus skaityti teko tai jis daugmaz graziai dirbantis, gal kas
> naudojat galit pasidalinti atsiliepimais ?
>
>    Ir dar idomu ar cia reikalaus pirkt visa ta Zend ar kaip ten jis
> vadinasi kad su jom dirbti?
>
>    Visumoj tai galvoju bandyti naudoti, supportas labai ivairiem dalykam
> [...]

ZF man atrodo galingas daiktas. Tiek daug prikišta ir (kol kas) labai
aktyviai besivystantis.
Viena bėda, su kuria susiduria pradedantysis mokytis ZF, tai kad internete
pilna pvz, kurie yra parašyti senoms ZF versijoms, žinoma jos veikia ir su
nauja ZF versija, tačiau tų pvz patartina nenaudoti. Taigi pastoviai reikia
žiūrėti kokiai ZF versijai taikytas tas ar anas pvz. Šiaip tai tokių pvz
autoriai pradėjo patys rašyti kokiai versijai skirtas jo rašytas kodas ir
esant galimybei nurodo pataisytą kodą kuris atitinka šviežiausią ZF versiją.